כיצד לנקות ספות מבד בשיטת שלושת השלבים

כמעט לכולם יש ספות בסלון והן משמשות כרהיט מרכזי בעיצוב הבית והסלון. בשעת קניית הספות לסלון משקיעים הרבה מחשבה וכספים בצבע הספות הצורה והסגנון כדי שהספות יתאימו לעיצוב של הסלון. מי לא אוהב להתרווח על הספות בסלון לצפות בטלוויזיה לנשנש משהו או סתם לארח חברים או משפחה. בעקבות השימוש הרב היומיומי שנעשה בספות הן צוברות לכלוך וכתמים לא רצויים שקשה מאוד להסירם בנוסף האקלים ששורר בארצנו מביא איתו אבק חול ולכלוך ופיח של עשן מכוניות ואוטובוסים האבק והחול נדבקים על הלכלוך הקיים ומוסיפים קושי בהסרה של הלכלוך מהספות ובנוסף הצטברות של פיח ועשן על הספות גורם לדהייה של צבע הבד ועוד קושי להסיר את הלכלוך הקיים.

כל אחד רוצה שהסלון שלו יהיה נקי ויפה ללא כתמים וללא לכלוך מיותר. אז איך באמת אפשר לשמור על ספות נקיות לאורך זמן?

ניקוי ספות
ניקוי ספות

הדבר הראשון שצריך לזכור הספות לא מתנקות מעצמם יש צורך בתחזוקה שוטפת לניקוי הספות על מנת שלא יצטבר לכלוך מיותר על הספות.

אך אם בכל זאת כבר הצטבר לכלוך עקשן על הספה יש צורך לנקות אותו ולהסירו ככל שהלכלוך והכתמים שורים יותר זמן על הספה כך קשה יותר להסירם. שיטת שלושת השלבים נותנת פיתרון יעיל לניקוי הספות ומשמשת בעיקר לתחזוקה נכונה של הספות בבית.

איך עובדת השיטה?

השיטה מחולקת לשלשה שלבים:

שלב ראשון הוא שאיבה שבועית של הספות השאיבה באמצעות שואב אבק מסירה את האבק והחול והפיח המצטברים על הספה במהלך השבוע כאשר נדבק אבק וחולות על הלכלוך הקיים בכך הוא מחזק את הלכלוך וקשה הרבה יותר להסירו שאיבה שבועית של הספות מונעת הצטברות של אבק וחולות על הספה.

שלב שני הוא טיפול בכתמים עקשניים כתמים על הספה בדרך כלל נגרמים כתוצאה משפיכה של נוזלים שונים על הספה כגון : קולה, יין שמן ועוד על מנת להסיר כתמים שכאלו יש צורך להשתמש בחומר ניקוי לספה (חשוב להתאים את חומר הניקוי לסוג הבד של הספה ולצבע תמיד לפני שמנסים חומר ניקוי חדש על הספה צריך לנסות את החומר בפינה של הספה מקום שלא רואים כל כך כדי שאם החומר ישפיע על הצבע של הספות בנוסף חשוב לבדוק אם החומר ניקוי הינו רעיל או לא שאיפה של חומרי נקוי רעילים יכולה להשפיע על בריאותנו). לאחר שמורחים חומר ניקוי מתאים לספה יש צורך לשפשף את החומר להחדירו אל תוך הבד צריך לזכור כי אסור בשום פנים ואופן לשפשף את הספה עם מברשת קשה הברשה עם מברשת קשה בצורה לא נכונה יכול לגרום לשחיקה של הבד ואף להחדיר את הלכלוך יותר לתוך סיבי הבד של הספה.

השלב שלישי הוא שטיפה של בד הספה לאחר מריחת חומר הניקוי כשאנו אומרים שטיפה אין הכוונה לשטיפה ממש לא שופכים מים על הספה בשום פנים ואופן צריך להשתמש במגבת רכה רטובה על מנת לספוג את כל חומר הניקוי והלכלוך אשר יוצא בעברות מריחת חומר הניקוי. יש לחזור על הפעולה מספר פעמים עד אשר יצא הלכלוך לגמרי .

חשוב לזכור כי שיטה זו אינה יעילה באופן מלא מול כתמים עקשניים וזאת כיון שברוב המקרים חומרי הניקוי הנמכרים בחנויות השונות אינם מתאימים בדיוק לסוג הלכלוך ולסוג הבד שממנו מורכבת הספה. ומיועדת בעיקר לתחזוקה שוטפת של הספות.ספה

כאשר התוצאה אינה משביעה רצון זה הזמן לקרוא לניקוי ספות מקצועי ניקוי שכזה מתבצע על ידי חברת נקיון שעוסקת בתחום ניקוי ספות ושטיחים לחברת נקיון ישנם חומרי ניקוי המתאימים לכל סוג של לכלוך וכמובן לסוג הבד אחת לכמה שנים יש צורךבניקוי ספות מקצועי ניקוי ספות שכזה יכול לנקות את כל סוגי הכתמים למיניהם וזאת בעזרת מיכשור וחומרי נקוי המתאימים  לספות.

לאחר ביצוע של ניקוי ספות מקצועי חובה לעשות של שיטת שלשת השלבים פעם בשבועיים לפחות על מנת למנוע הצטברות של לכלוך עקשן שלא יורד.

במידה וגם אתם רוצים לנקות את הספות שלכם בבית באופן מקצועי תוכלו לפנות אלינו חברתנו עוסקת כבר שנים רבות בתחום ובעלת נסיון וידע מקצועי לניקוי כל סוגי הספות תוכלו לבקר באתרנו anycleaning ולקבל ייעוץ חינם בכל הקשור לניקוי ספות.