האופנה החדשה של כולנו – רכבים לפירוק

בעידן 2015 נהיה מודרני מאוד להחליף מכונית בכל תקופה, במיוחד בתקופות קצרות. לאחרונה צצה לה משום מקום נישה חדשה ,רכבים לפירוק שנה שפונה לכלל האזרחים או יותר נכון כלל הנהגים , נישה פורחת שעוזרת לכולם להיפתר ממכוניות ישנות לטובת קניה של רכבים חדשים.

מיקום רכבים מפירוקכיום ישנו קושי מאוד מאוד בולט כאשר אתם פונים למכור רכב ישן או רכב שהורד מהכביש מכיוון שהוגדר כטוטאל לוס. אופנת הרכבים לפירוק על ידי סוחרים מועילה באיכות השירות והמהירות שאתם יכולים לבצע את המכירה.

לא מאמינים ? חפשו בגוגל "חברות רכבים לפירוק " ותוכלו למצוא סוחרי רכבים לפירוק שיתנו לכם מחירים כלליים גם בטלפון או מחיר מדוייק יותר בזמן פגישת ייעוץ בנושא.

קונה רכבים לפירוק דוגמאות מהרשת:

דוגמא א – אתר רכב לפירוק:

www.xn--5dbilgg2cxabf.com

דוגמא ב – אתר פירוק מכוניות:

קונה רכבים

דוגמאות פיזיות לרכבים פוטנציאליים לשליחה לפירוק

כולם בעבר דיברו על תוכניות גריטה , אך במציאות שלנו אפשר להגדיר את זה כחלום , דוגמא מובהקת למקרה תוכלו לקרוא על כתבה של רונה באתר גלובס , תוכנית גריטה נשמעת מצויין , לקבל שלושת אלפים שקלים על הרכב אז מה רע? למה לחפש בעלי מקצוע בתחום פירוק רכבים ? אז זהו רגע, כמו בישראל זה תמיד הזוי וקשה כי הבירוקרטיה כאן היא אחת הקשור והרי כבר למדנו לא להאמין למה שאומרים כי תמיד קיים ה " אבל " שמחכה לנו בפינה..

גם אנחנו עוזרים ומאמינים בתמיכה באיכות הסביבה אך עם בירוקרטיה כמו שיש לנו במדינה + בעיות תקציביות שקיימות בצורה מתמדת ובלתי אפשרית לא פלא שתוכנית הגריטה כשלה לפחות בשנים האחרונות …

אז עד שהמדינה תמציא את עצמה מחדש ותגרום לנו למכור רכבים לפירוק בעזרת תוכניות גריטה , עד אז נמתין בסבלנות ונמשיך לחפש חלופות אחרות ( אגב שמשתלמות לא פחות ).

אני הייתי צביקה לוגאסי 🙂