רכבים לפירוק טבריה

איך מוכרים רכב שהורד מהכביש 

הורדת רכבים מהכביש נועדה כדי להפחית את הסיכונים הבטיחותיים הנובעים כתוצאה משימוש ברכב בעל ליקויים חמורים. בפני בעל הרכב עומדת האפשרות למכור את הרכב וכך לקבל תמורתו תשלום כספי

יש מספר מצבים בהם עולה הצורך להוריד רכב מהכביש, אך המצב המוכר מכולם הוא כאשר הרכב עבר תאונת דרכים ונגרם לו נזק רציני. לא בכל מקרה של תאונת דרכים אפשר להוריד רכב מהכביש, ולמעשה יש להמתין להערכה של שמאי רכב מוסמך, שיקבע האם הנזק אשר נגרם לרכב הוא 60% ומעלה משווי הרכב, או במילים אחרות: טוטאל לוס.

כמה מילים על טוטאל לוס 
בניגוד למה שמקובל לחשוב, טוטאל לוס אין משמעותו שהרכב יצא מכלל תקנה, אלא זהו המונח המקצועי למצב בו עלות התיקון עולה על 60% מערכו של הרכב ולכן אינה משתלמת. במצבים כאלו אסור לתקן את הרכב או להמשיך לנסוע בו. המונח טוטאל לוס חשוב גם עבור חברת הביטוח של בעל הרכב שניזוק, והוא גם מהווה עילה להורדת הרכב מהכביש.

במצב בו מתקבלת הנחיה להוריד את הרכב מהכביש, כדאי לדעת שיש עדיין אפשרות לקבל תמורתו תשלום כספי, אך לשם כך צריך לדעת איך מוכרים רכב שהורד מהכביש.

המדריך למכירת רכב שהורד מהכביש 
כאשר מדברים על איך מוכרים רכב שהורד מהכביש, אי אפשר להתעלם מהאפשרות שהייתה קיימת בשנים קודמות למכירת הרכב לגריטה. בעבר הפעילה המדינה תכנית לגריטת רכבים, אשר הציעה תמורה כספית של 3000 ₪ במקרה של הורדת רכב מהכביש.

כיום אין תכנית כזו, אם כי המצב יכול להשתנות וכדאי לעקוב. בינתיים, התשובה לשאלה איך מוכרים רכב שהורד מהכביש היא פשוט למכור אותו לפירוק. יש כיום חברות אשר קונות רכבים לפירוק, כדי למכור אותם ברווח לחברות מחזור מתכות וברזל. באופן זה כולם מרוויחים. אולם כדי למכור רכב לפירוק לא מספיק רק ליצור קשר עם חברה הקונה רכבים כאלו ולסכם איתה את תנאי העסקה, אלא יש צורך בדיווח גם למשרד הרישוי. אם אתם מתכוונים למכור את הרכב לפירוק, חובה לציין בשני המסמכים וי בתיבה המיועדת לכך. אם אתם מחפשים שירות כזה נשמח להמליץ לכם על קונה רכבים לפירוק ונסיעה שייתן לכם מענה מהיר 24/7 ויקנה מכם את הרכב הישן לפירוק במחיר משתלם

קונה רכבים לפירוק ונסיעה

הורדת רכב מהכביש ומכירתו לפירוק, מצריכה תיאום מול משרד הרישוי. בשלב הראשון יש למלא טופס של משרד התחבורה המכונה "בקשה לביטול רישום הרכב" ולהזדהות כבעל הרכב באמצעות תעודת זהות, רישיון רכב ורישיון נהיגה. השלב הבא אינו הכרחי אך מומלץ, והוא בירור האם אתם זכאים להחזר עקב תשלום אגרת רישוי הרכב, וגם כאן יש צורך למלא טופס בקשה ולצרף מסמכים רלבנטיים.

הורדתם את הרכב ולא יודעים מה השלב הבא? גרים באזור הצפון? קראו על שירות רכבים לפירוק בטבריה וכל מחוז הצפון,שירות מקצועי להיום! 072-334-1127

רכבים לפירוק טבריה
שירות רכבים לפירוק טבריה

הורדת רכב לא תקין מהכביש תורמת גם לאיכות הסביבה וגם לבטיחותם של נוסעים אחרים, מלבד בעל הרכב. האפשרות למכור את הרכב לפירוק, מזכה את בעל הרכב בתמורה כספית גם במצבים בהם הרכב מושבת ולא כשיר כלל לנסיעה.