השוני בין חברות הובלה בצפון לשאר הארץ

אנשים נוטים להתבלבל כי חברות הובלות בצפון דומות מאוד לחברות הובלות במרכז הארץ ובדרום, אך למרות שבכותרת החברה "הובלות" הן דומות, שירותי ההובלה יכולים להשתנות בין עיר לעיר ובין אזור לאזור.
אזור הצפון הכולל בתוכו את הגליל התחתון והעליון, כנרת, רמת הגולן ואזור מפרץ חיפה, הינו אזור עשיר בהרים ובחלקו מאוד תלול, דבר המצריך ידע מוקדם של חברות ההובלה לגבי נסיעה ממקום המקור למקום היעד במינימום סיכונים לציוד אותו הן מובילות.

מעבר לכך ישנם שירותים בהם כל חברות ההובלות דומות בכל חלקי הארץ

שירותים דומים של חברות הובלות בדרום, במרכז ובצפון

  • הובלות קטנות – שירות זה נכנס חזק לכל חברת הובלות מאז מחאת האוהלים בשנת 2011, כי למה למלם על הובלה רגילה שאתם צריכים להוביל מוצר או כמה מוצרים בודדים? בשביל זה יש הובלה קטנה
  • הובלת חפצים יקרי ערך – אם ברצונכם להוביל חפץ גדול ויקר כגון כספת או פסנתר כנף, עבור זה יש צורך בחברה בעלת ידע מוקדם בתחום זה ובנוסף גם משאית מאובטחת שכן ציוד זה יקר וחשוב מאוד לבעליו.
  • הובלות עם מנוף – באמצעות המנוף מועברים כל החפצים ישירות מהמשאית לבית דרך צידו החיצוני של המבנה, כך חוסכים לכם זמן יקר של העלאה במדרגות, חוסכים לעובדי ההובלה את הקושי הרב הזה ומקבלים שמירה מקסימלית על ציודכם.

כמו שאתם וואדי שמים לב יש חברות הובלות בצפון ויש במרכז ובדרום, בחלק מהשירותים הן מאוד דומות וחלק אחר הן ללא ספק שונות בהתאם לתוואי הדרך והאזור בו הן פועלות. הזמינו חברת הובלות שמומחית להובלה לפי הצרכים שלכם, שלמו פחות וקבלו שירות מעולה ומותאם לצרכים האישיים שלכם

מעבר נעים!

למידע נוסף אודות הובלות לחצו כאן

http://www.collegehumor.com/video/5779944/family-cant-afford-moving-truck